Διοίκηση της μικρής επιχείρησης σαν manager

Οι βασικές δεξιότητες του επιχειρηματία   Τρία πράγματα πρέπει να είναι να θέση να κάνει ένας καλός manager: Να ξέρει το αντικείμενο της επιχείρησης, έτσι ώστε να μπορεί να καθοδηγήσει όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες Να βλέπει το σύνολο και να κατανοεί τον τρόπο συνεργασίας των επιμέρους τμημάτων, προλαμβάνοντας και παρέχοντας λύσεις για τα [...]

Trends (τάσεις) καταναλωτών για το 2023

Τι πρέπει να λάβω υπόψη μου για τις καταναλωτικές τάσεις το 2023 Οι συμπεριφορές των καταναλωτών μελετώνται  και αναλύονται κάθε χρόνο, προσφέροντας μας χρήσιμα συμπεράσματα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν υπόψη τους τα δεδομένα αυτά, για να καταλήξουν σε κερδοφόρες ιδέες. Οι τάσεις των καταναλωτών διαμορφώνονται από το περιβάλλον και τις συνθήκες ζωής τους. Ας [...]

Πρακτικός οδηγός λανσαρίσματος προϊόντος ή υπηρεσίας

    Πρακτικός οδηγός λανσαρίσματος και πλάνου εισαγωγής του νέου προϊόντος | υπηρεσίας   Αν ρωτήσουμε μία μικρή επιχείρηση: "πώς επικοινωνείτε τα νέα προϊόντα που φέρνετε στην επιχείρηση σας;", οι περισσότεροι θα απαντήσουν, ότι κάνουν κάποιες δημοσιεύσεις στα social media, παίρνουν τηλέφωνα κάποιους καλούς πελάτες, αναρτούν τα νέα προϊόντα στο e-shop τους και κάνουν κάποιες [...]

Η προσέγγιση της Ustart

Η μέθοδος των 4 βημάτων της Ustart Στις περισσότερες περιπτώσεις ένας business coach καλείται να δράσει πυροσβεστικά και όχι προληπτικά απέναντι σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει μία επιχείρηση. Αυτό που εκφράζεται ως ανάγκη, πολλές φορές κρύβει ένα δομικό θέμα που ξεσπάει σε διάφορα σημεία της επιχείρησης. Το πρώτο πράγμα που οφείλουμε να κάνουμε είναι να [...]

Κουλτούρα επιχείρησης

Πώς η κουλτούρα της επιχείρησης επηρεάζει τα αποτελέσματα; Η κουλτούρα μπορεί να μεταβάλλει ριζικά τη μακροπρόθεσμη επιτυχία μίας επιχείρησης. Η κουλτούρα διαμορφώνει τη συμπεριφορά των νέων εργαζομένων και τους βοηθά να αποκτήσουν την αίσθηση του περιβάλλοντος στο οποίο καλούνται να προσαρμοστούν. Όταν υπάρχει ξεκάθαρη θέση και αντιμετώπιση θεμάτων όπως η διαχείριση των συγκρούσεων, τότε οι [...]

HR στις μικρές επιχειρήσεις;

Η οργάνωση του τμήματος προσωπικού για τις μικρές επιχειρήσεις δίνει τη λύση σε πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες. Ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη τη μεγάλη συζήτηση, σχετικά με τις προσδοκίες και τις ανάγκες των διάφορων ηλικιακών ομάδων που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην αγορά εργασίας. Ας δούμε τι γίνεται σε μία επιχείρηση η [...]

Ανάλυση SWOT – πρακτικός οδηγός

Η λέξη SWOT προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων: S - Strengths - Δυνατά σημεία W - Weaknesses - Αδύνατα σημεία O - Opportunities - Ευκαιρίες T - Threats - Απειλές Η  SWOT είναι από τα πιο χρήσιμα εργαλεία ανάλυσης της κατάστασης της επιχείρησης και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις. Η ανάλυση SWOT, είναι στην ουσία [...]

Δωρεάν εργαλεία για μικρές επιχειρήσεις

Με μία απλή αναζήτηση στη Google μπορεί να ανακαλύψει κανείς αμέτρητα εργαλεία στρατηγικής, διαφήμισης, πωλήσεων, λογιστικών εργασιών κ.ο.κ. Πολλά από αυτά παρέχονται δωρεάν και είναι διαθέσιμα σε επεξεργάσιμη μορφή. Μπορείτε να βασίσετε την εξέλιξη της επιχείρησης σας σε δωρεάν οδηγούς; Ας δούμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα. Έστω ότι ψάχνετε ένα πρότυπο δημιουργίας ενός φυλλαδίου προσφορών. Η [...]