Δωρεάν εργαλεία για μικρές επιχειρήσεις

free tools for small business

Με μία απλή αναζήτηση στη Google μπορεί να ανακαλύψει κανείς αμέτρητα εργαλεία στρατηγικής, διαφήμισης, πωλήσεων, λογιστικών εργασιών κ.ο.κ.

Πολλά από αυτά παρέχονται δωρεάν και είναι διαθέσιμα σε επεξεργάσιμη μορφή.

Μπορείτε να βασίσετε την εξέλιξη της επιχείρησης σας σε δωρεάν οδηγούς;

Ας δούμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα. Έστω ότι ψάχνετε ένα πρότυπο δημιουργίας ενός φυλλαδίου προσφορών.

Η αναζήτηση στη Google θα επιστρέψει περίπου 50.000 αποτελέσματα και ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται:

  • πρότυπα του Microsoft Office
  • διαφημίσεις εταιρειών που μπορούν να δημιουργήσουν φυλλάδια για εσάς
  • συμβουλές δημιουργίας και χρήσης φυλλαδίων και τέλος
  • πλατφόρμες δημιουργίας φυλλαδίων – κάποιες προσφέρουν και δωρεάν συνδρομές

Έχετε λοιπόν τα εργαλεία για να τροποποιήσετε ένα έτοιμο πρότυπο και να δημιουργήσετε το φυλλάδιο προσφορών σας.

Έχουμε μερικές ερωτήσεις που θα σας προβληματίσουν… δημιουργικά!

  1. Τα φυλλάδια προσφορών θα είναι σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή;
  2. Σε ποιους θα τα διανείμετε;
  3. Με ποιο τρόπο θα τα στείλετε/μοιράσετε;
  4. Πόσο θα σας κοστίσει συνολικά η ενέργεια αυτή;
  5. Τι πωλήσεις (προϊόντων ή υπηρεσιών) περιμένετε να έχετε από αυτή την ενέργεια;
  6. Έχετε προβλέψει επαρκή αποθέματα (προϊόντων) για να μη δυσαρεστήσετε τυχόν νέους πελάτες που θα προσελκύσουν οι προσφορές;
  7. Πόσο θα καθυστερήσετε τους πελάτες αν χρειαστεί να κάνετε επιπλέον παραγγελία στον προμηθευτή σας;
  8. Έχετε διαθέσιμο προσωπικό να υλοποιήσει τα αιτήματα των πελατών;
  9. Οι συγκεκριμένες προσφορές εξασφαλίζουν κερδοφορία;
  10. Κάθε πότε θα κάνετε προσφορές; Θα είναι μόνο εκπτώσεις ή θα περιέχουν και άλλες ενέργειες;

Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις είναι σημαντικό να τεθούν και να απαντηθούν στο στάδιο πριν την δημιουργία του προωθητικού υλικού, δηλαδή των φυλλαδίων προσφορών.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να έχουν επιλεγεί και σχεδιαστεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας και πωλήσεων που χρησιμοποιεί η επιχείρηση.

Η διαδικασία αυτού του σχεδιασμού είναι καλό να γίνεται για μία μεγάλη περίοδο, και να έχει ολοκληρωθεί πριν ξεκινήσει η περίοδος, για παράδειγμα το φθινόπωρο για την επόμενη χρονιά.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Για να σχεδιάσουμε μαζί τα κανάλια πωλήσεων και επικοινωνίας της επιχείρησης σας.